Actuele vacatures

 

Op dit moment hebben wij onderstaande openstaande vacatures:

– Verkoop Secretaresse

– Medewerker Bedrijfsbureau/ Innovatie

Onderstaand treft u de volledige informatie m.b.t. de vacatures Verkoop Secretaresse en Medewerker Bedrijfsbureau/ Innovatie!

Daarnaast kunt altijd een open sollicitatiebrief voorzien van C.V. sturen naar hrm@holonite.nl of naar onze postbus.

Holonite B.V.
T.a.v. afdeling Personeelszaken
Postbus 39
4690 AA Tholen

 

VERKOOP SECRETARESSE

(32/40 UUR PER WEEK)

Ben jij enthousiast, communicatief en verantwoordelijk? Ga jij graag klantgericht en accuraat te werk in een dynamische werkomgeving? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou!

Wij stellen ons graag aan jou voor!
Holonite produceert en distribueert gevel, afbouwelementen en onderdorpels t.b.v. de kozijnindustrie vervaardigd uit composietsteen. Binnen de bouw en de kozijnindustrie hebben wij een leidende positie verworven. Holonite bedient de Nederlandse, Belgische, Engelse en Duitse nieuwbouw- en renovatiemarkt met standaard en op maat gemaakte gevel- en afbouwelementen, van architect tot aannemer en van woningbouwcoöperatie tot indirect de particulier.
Holonite producten zijn duurzaam en Cradle to Cradle gecertificeerd. Op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen wil Holonite zich blijven ontwikkelen en verbeteren. Duurzaamheid is hierbij de rode draad die permanent verankerd is in onze organisatie.

Wat ga je doen?
Als verkoop secretaresse verricht jij secretariële en administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de afdeling verkoop. Voor deze functie zijn we op zoek naar een proactieve kandidaat. Het betreft een zelfstandige functie. Belangrijk is een nuchtere, praktische instelling, betrokkenheid en de natuurlijke eigenschap om zaken aan te pakken en werk te zien.
De werkzaamheden zijn als volgt:
– Secretariële werkzaamheden zoals bv. jaarcontracten voorbereiden en opstellen, plannen van agenda-afspraken voor de accountmanagers enz.
– Receptie werkzaamheden met als belangrijkste taak het bedienen van de telefooncentrale.
– Administratieve werkzaamheden waaronder het verwerken van afspraken en overige informatie omtrent de klant in het automatiseringssystem, aanvragen verwerken en afhandelen m.b.t. informatiesetjes en monstermaterialen (samples), maken en verstrekken van garantieverklaringen;

Wie zoeken wij?
– Je hebt MBO werk- en denkniveau richting secretarieel;
– Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
– Je bent administratief sterk onderlegd;
– Je beschikt over commercieel inzicht;
– Je beschikt over kennis van MS office;
– Werkervaring als (verkoop)secretaresse is een pré;
– Je bent 32-40 uur per week beschikbaar;
– Bij een parttime dienstverband van 32 uur worden de vaste werkdagen in overleg afgestemd.

Wat bieden wij jou?
• Een salaris passend bij je opleiding en werkervaring;
• Premievrij pensioen;
• 25 vakantiedagen en 15 ADV dagen bij een fulltime dienstverband;
• Een reiskostenvergoeding;
• Tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vast contract.
• Kortom: wij bieden je de perfecte start of volgende stap in je carrière!

Kom jij bij ons werken?
We ontvangen je sollicitatie graag uiterlijk 5 oktober as. per mail via hrm@holonite.nl.
Heb je nog vragen over de inhoud van de functie, neem dan contact op met Anneloes Melein, afdeling personeelszaken op telefoonnummer: 0166-601377.

Overige gegevens
Manager verkoop
Patrick Zevenbergen
Tel: 0166-601347
pzevenbergen@holonite.nl

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

 

MEDEWERKER BEDRIJFSBUREAU/ INNOVATIE

(Fulltime/ parttime in overleg)

Ben jij zelfstandig, inventief en verantwoordelijk? Beschik jij daarnaast over een technisch inzicht en vind je het geen probleem om in deze veelzijdige functie snel te kunnen schakelen? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou!

Wij stellen ons graag aan jou voor!
Holonite produceert en distribueert gevel, afbouwelementen en onderdorpels t.b.v. de kozijnindustrie vervaardigd uit composietsteen. Binnen de bouw en de kozijnindustrie hebben wij een leidende positie verworven. Holonite bedient de Nederlandse, Belgische, Engelse en Duitse nieuwbouw- en renovatiemarkt met standaard en op maat gemaakte gevel- en afbouwelementen, van architect tot aannemer en van woningbouwcoöperatie tot indirect de particulier. Holonite producten zijn duurzaam en Cradle to Cradle gecertificeerd. Op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen wil Holonite zich blijven ontwikkelen en verbeteren. Duurzaamheid is hierbij de rode draad die permanent verankerd is in onze organisatie.

Wat ga je doen?
Als medewerker bedrijfsbureau/innovatie ben jij op operationeel gebied ‘de spin in het web’! Zo verleen jij ondersteuning in het beheren van het totale mallenassortiment. Je biedt technische ondersteuning aan de interne afdelingen, wat tevens betekent dat jij ook als interne vraagbaak fungeert. De functie is veelzijdig omdat je ook ondersteuning biedt aan afdeling innovatie, dit betreft voornamelijk de uitvoerende taken van het innovatietraject.
In de functie van medewerker bedrijfsbureau/innovatie ontvang je leiding van hoofd Innovatie, tevens rapporteer jij ook aan hoofd Innovatie.

Wie zoeken wij?
– Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau in een technische richting;
– Ervaring met Autocad;
– Ervaring met Revit is een pré;
– Je hebt affiniteit met innovatietrajecten of je bent bereid om je hier verder in te verdiepen;
– Je bent 40 uur per week beschikbaar, parttime is bespreekbaar;
– Kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij jou?
Holonite biedt jou een uitdagende en vooral veelzijdige baan! Zo beschikken wij over onze eigen arbeidsvoorwaarden. Wij hanteren een salarisindicatie passend bij je opleiding en werkervaring. Daarnaast betaalt Holonite de volledige pensioenpremie. Bij Holonite heb je recht op 25 vakantiedagen en daarbij nog extra 15 ADV dagen (bij een fulltime dienstverband). Wij vergoeden de reiskosten zoals wettelijk maximaal is toegestaan (€0,19 per km). Het betreft een functie voor langere tijd. Wij bieden in eerste instantie een tijdelijk contract wat bij gebleken geschiktheid uitzicht biedt op een vast dienstverband. Kortom: Een unieke mogelijkheid voor de perfecte start of volgende stap in je carrière!

Kom jij bij ons werken?
We ontvangen je sollicitatie graag uiterlijk 5 oktober per mail via hrm@holonite.nl. Heb je nog vragen over de inhoud van de functie, neem dan contact op met Anneloes Melein, afdeling personeelszaken op telefoonnummer: 0166-601377.

Holonite B.V.
Ambachtsweg 9, 4691 SB Tholen
Postbus 39, 4690 AA Tholen
Telefoon: 0166-601300
info@holonite.nl www.holonite.nl

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld!